banner301

banner69

banner84

banner300

banner278

banner168

Karantina sayıları yok artık!

Şanlıurfa'da vaka sayıları günbegün artarken, karantinaya alınan bölgelerle ilgili açıklama son olarak geçtiğimiz Pazar günü yapıldı.

Gündem 31.07.2020, 17:50 01.08.2020, 16:32
Karantina sayıları yok artık!

Çin'in Vuhan kentinde ortaya çıktıktan sonra yüz binlerce insanın ölümüne neden olan koronavirüs tehlikesi sürüyor.

Salgın dünya genelinde yayılmaya devam ederken, Şanlıurfa'da da normalleşme süreci ile birlikte vaka sayılarında artış yaşandı.

Sağlık Bakanlığının açıkladığı verilere göre en çok vaka görülen kentlerden biri olan Şanlıurfa'da, İl Hıfzısıhha Kurulu, karantinaya alınan bölgeleri günlük olarak açıklıyordu.

Son olarak 25 Temmuz'a ilişkin 277 karantina kararı 26 Temmuz Pazar günü açıklanırken, son 5 günde karantinlarla ilgili herhangi bir açıklama yapılmadı.

AJANS URFA

banner213
Yorumlar (16)
Vızvız 1 yıl önce
URFA İSE NORMALDİR nede olsa mağaradan gelme bir halk bunlara bişey olmaz diye düşünüyor yetkili torpilli birimler
Teacher 13 ay önce
Vızvız isimli kullanıcı ironi yapmis arkadaşlar. Kimsenin bizi hesaba almadığını kast ediyor. Bu kadar sorumsuz ve her türlü uyarıya kulak tıkamış bir memleketten tabi herkes el etek çeker. Hiç kimse üzerine düşeni yapmıyor. Devlet ne yapsin hangi birine yetişsin. Sağlıkçılar perişan halde. Rabbim akıl fikir versin
URFA 13 ay önce
adam haklı dagılınn
Hilal 1 yıl önce
Terbiyenizi takının
Kendi adınıza konuşun
Urfa gibi şanlı bi milleti
Tek başına merkezden yardım olmamasına rağmen düşmanı atmış bi millet
Sonuçta bu bir hastalık
Heryerede herkese de bulaşabilir
pelinsuer6@gmail.com 1 yıl önce
Siz ne diyorsunuz kimseyi böyle aşağılamaya hakkınız yok bir urfali olarak gurur duyorum siz o mağaraların yanından bile geçemeyecek kadar korkak insanlarsiniz yorum yaparken hadiinizi bilin yorum yapın
Urfa sevdalisi 1 yıl önce
O mağarada dedigin kişiler seni oyle bir ciker ki mağara yankılanır
Oktay 1 yıl önce
Vizviz denen it urfalilar bir acı bırakmış sende
Urfalı 1 yıl önce
Devlet ne yapsın taziye düğün yapmayın diyor yapılıyor yaşlılar her gün çarşıda ,parklarda kebap çay keyfi devam marketler dolu çocuklar gece yarısı olmuş top oynuyorlar ,bina karantinada arkadan yangın merdiveninden dışarı çıkıyorlar marifetmis gibi gülüyorlar polis memuru ön kapıda oturuyor ,sorumsuz insanların yüzünden Urfa'nın havası mikroplu oldu herkes birgün korona olacak
Virüslü 1 yıl önce
Ben de karantinadayım ne arayan var ne soran sadece ilaç için aradılar.Evden çıkmayın diyo. Yani bizim vicdanımıza kalmış evde kalmak. Disardaki 10 kişiden 6 si virüs taşıyor. Isteyen dışarı çıkıyor.
Sevda 1 yıl önce
Izmirden urfaya geldim akıllı annem taziyeye gitmiş 3.gün belittiler başladi ciddiye alın arayan soran vardı ilk beş gün şimdi ise Allah a emanet evde 5 kişi var temaslı mecburen çıkıyorlar ne yapalım kim getirecek ekmeği filan çok yazık valla filyasyon ekibi ne zaman gelir bilmiyoruz diyorlar of hastalığı ciddiye alın eridim valla 1 haftada
kader 1 yıl önce
benim esimde ayni durumda ne arayan ne soran Allaha emanet yani ölen ölür kalan saglar bizimdir mantik simdi bu heralde
Aral 1 yıl önce
Okumuşlards cahil olunca ne yapmak gerek apartmanda sağlıkçı var adam koronaymis 10 gündür bizim daha dün haberimiz oldu bunca insanların hakkına giriyorlar Allah yardımcımız olsun aynı asansörü kullandık milletin çoluğu çocuğu yaşlısı diyaliz hastası var haber vermiyor
kader 1 yıl önce
benim esimde ayni durumda ne arayan ne soran Allaha emanet yani ölen ölür kalan saglar bizimdir mantik simdi bu heralde
Bütün Yorumları Görmek İçin Tıklayın
38°
açık
Günün Anketi Tümü
Yakında kabine değişikliğinin olacağı konuşuluyor, AK Parti'nin 12 belediye başkanlığını elde ettiği Şanlıurfa bir bakanı hak etti mi?
Namaz Vakti 01 Ağustos 2021
İmsak 03:45
Güneş 05:21
Öğle 12:36
İkindi 16:25
Akşam 19:42
Yatsı 21:11
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Adana Demirspor 0 0
2. Alanyaspor 0 0
3. Altay 0 0
4. Antalyaspor 0 0
5. Beşiktaş 0 0
6. Karagümrük 0 0
7. Fenerbahçe 0 0
8. Galatasaray 0 0
9. Gaziantep FK 0 0
10. Giresunspor 0 0
11. Göztepe 0 0
12. Hatayspor 0 0
13. Başakşehir 0 0
14. Kasımpaşa 0 0
15. Kayserispor 0 0
16. Konyaspor 0 0
17. Rizespor 0 0
18. Sivasspor 0 0
19. Trabzonspor 0 0
20. Malatyaspor 0 0
Takımlar O P
1. Adanaspor 0 0
2. Altınordu 0 0
3. Ankara Keçiörengücü 0 0
4. Ankaragücü 0 0
5. Erzurumspor 0 0
6. Balıkesirspor 0 0
7. Bandırmaspor 0 0
8. Boluspor 0 0
9. Bursaspor 0 0
10. Denizlispor 0 0
11. Eyüpspor 0 0
12. Gençlerbirliği 0 0
13. Kocaelispor 0 0
14. Manisa FK 0 0
15. Menemenspor 0 0
16. Samsunspor 0 0
17. Tuzlaspor 0 0
18. Ümraniye 0 0
19. İstanbulspor 0 0
Takımlar O P
1. Arsenal 0 0
2. Aston Villa 0 0
3. Brentford 0 0
4. Brighton 0 0
5. Burnley 0 0
6. Chelsea 0 0
7. Crystal Palace 0 0
8. Everton 0 0
9. Leeds United 0 0
10. Leicester City 0 0
11. Liverpool 0 0
12. Man City 0 0
13. M. United 0 0
14. Newcastle 0 0
15. Norwich City 0 0
16. Southampton 0 0
17. Tottenham 0 0
18. Watford 0 0
19. West Ham 0 0
20. Wolverhampton 0 0
Takımlar O P
1. Deportivo Alaves 0 0
2. Athletic Bilbao 0 0
3. Atletico Madrid 0 0
4. Barcelona 0 0
5. Cádiz 0 0
6. Celta de Vigo 0 0
7. Elche 0 0
8. Espanyol 0 0
9. Getafe 0 0
10. Granada 0 0
11. Levante 0 0
12. Mallorca 0 0
13. Osasuna 0 0
14. Rayo Vallecano 0 0
15. Real Betis 0 0
16. Real Madrid 0 0
17. Real Sociedad 0 0
18. Sevilla 0 0
19. Valencia 0 0
20. Villarreal 0 0